شرایط و قوانین پایونیران

حریم خصوصی

  • پایونیران به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

  • پایونیران متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.در واقع با استفاده از سایت پایونیران، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

  • همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پایونیران ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط پایونیران جزئی از اموال پایونیران محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پایونیران است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای پایونیران محفوظ می‏‌دارد.علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط پایونیران و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار پایونیران است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

  • کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت پایونیران و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای پایونیران محفوظ است.

  • ​​​​​​​در صورت استفاده از هر یک از خدمات پایونیران، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

  • پایونیران محصولات مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏بایست با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

  • تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.Pioneeran.ir است.

  • ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت پایونیران هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.Pioneeran.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد.

  • کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

رویه بازگشت کالا

سه روز ضمانت بازگشت کالا
  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا یک روز کاری پس از دریافت کالا، به پایونیران اطلاع داده شود.

  • ​​​​​​​لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۱ سال مهلت استفاده از گارانتی نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پایونیران بازگردانده شود.

  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

  • ​​​​​​​استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل نمی‌شود.

  • اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پایونیران از طریق تلفن، ایمیل یا پشتیبانی آنلاین درج شده در وب سایت پایونیران اطلاع داده شود.

  • اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) بازگردانده شود.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

  • اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پایونیران از طریق تلفن، ایمیل یا پشتیبانی آنلاین درج شده در سایت پایونیران اطلاع داده شود.
  • در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ​​​​​​​3 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات پایونیران اطلاع داده شود.

  • لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال و هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

  • اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش پایونیران اطلاع داده شود.

  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پایونیران​​​​​​​ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

  • کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پایونیران ارسال شود.

  • ​​​​​​​در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به پایونیران بازگردانده شود.

سرویس مهلت تست پایونیران
  • در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، پایونیران با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 2 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول می‏‌شود.

  • لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش پایونیران کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود.
    همچنین، این سرویس اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده را شامل نمی‌‏شود.

  • آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید. برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 2 روزه پایونیران، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

  • در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط پایونیران دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود و هزینه آن بازگردانده نمیشود.

  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در پایونیران به اتمام برسد، و پاورز امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

​​​​​​​
نقدها، نظرات، ارتباطات و سایر مطالب
  • سایت پایونیران ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل پایونیران نیستند و سایت پایونیران هیچ مسؤلیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها ندارد. سایت پایونیران این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تأیید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏‌هایى که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های سایت پایونیران لینک می‏‌شوند را افرادی خارج از پایونیران اداره می‌کنند، بنابراین سایت پایونیران نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما توافق می‏‌کنید مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت پایونیران باشد، خود برعهده خواهید داشت.

خسارت در هنگام حمل و نقل
  • پایونیران همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و پایونیران تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش پایونیران اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش پایونیران ارسال شود.

​​​​​​​هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟
  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش پایونیران باشد، هزینه‌های ارسال به عهده پایونیران است. در غیر این صورت اگر کارشناسان پاورز تایید نکنند ، هزینه های ارسال برعهده مشتری میباشد.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به پایونیران ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پایونیران، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.​​​​​​​

ثبت شکایت

  • فروشگاه اینترنتی پاورز برای تمامی مشتریان خود این امکان را فراهم کرده است که به روشی راحت، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را ثبت و ارسال کنند؛
    ​​​​​​​
  • ما از پیشنهادات شما استقبال میکنیم و سریعا پیگیری و بررسی خواهیم کرد
​​​​​​​
  • تمامی گزارشات فقط برای مدیریت ارسال میشود

  • در این فرم شما میتوانید به صورت کاملا محرمانه اطلاعات خود را ثبت و ارسال نمایید 

  • پایونیران همواره کنار شماست

قوانین پایونیران

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات پایونیران
  • کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی پایونیران به دقت ملاحظه فرمایید.
    ​​​​​​​
  • ورود کاربران به وب‏‌سایت پایونیران هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری پایونیران و سایر خدمات ارائه شده توسط پایونیران به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات پایونیران است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پایونیران از سوی کاربر است.

  • لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.​​​​​​​

قوانین عمومی
  • توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های پایونیران منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پایونیران تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
  • مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پایونیران اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی
  • هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات پایونیران استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به پایونیران ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که پایونیران به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
  • همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد پایونیران برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه پایونیران را در پروفایل خود لغو کنند.
  • توجه داشته باشید که - تنها شماره‌هایی هستند که پایونیران از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان پایونیران، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پایونیران است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@pioneeran.ir اطلاع دهید. همچنین این شماره‌ها سامانه ارسال پیامک هستند که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه پایونیران را به اطلاع کاربران می‌رسانند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره‌ها وجود ندارد.​​​​​​​

سیاست قیمت گذاری
  • سیاست قیمت‌‏گذاری در پایونیران مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در پایونیران قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
  • با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، پایونیران نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، پایونیران موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.​​​​​​​

قوه قهریه
  • تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، پایونیران هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  • © کلیه محتویات سایت پایونیران شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت پایونیران تعلق دارد.​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید