بخش مشتریان

ارسال سفارشات

در این بخش توضیحات کامل برای اسال سفارش ها نوشته شده است

پیگیری سفارش

در این بخش شما میتوانید به راحتی سفارش خود را پیگیری کنید

فروش عمده

این بخش برای همکاران محترم میباشد که میتوانند محصولات پایونیر را به صورت عمده تهیه کنند

پشتیبانی آنلاین

این بخش برای پشتیبانی آنلاین مشتریان گرامی میباشد 

بخش ارسال سفارشات

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.


  • پایونیران به مشتریان خود در 7 روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.


  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت پایونیران​​​​​​​ به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. پایونیران​​​​​​​ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در پایونیران​​​​​​​ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پایونیران​​​​​​​ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.


  • همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.


  • پایونیران​​​​​​​ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای پایونیران​​​​​​​ محفوظ است.



  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.


  • همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.


  • همچنین، امکان پرداخت در محل برای سفارشات انجام شده در حال حاضر در دسترس نمیباشد.

بخش پیگیری سفارش

روش های ارسال

  • تهران : ارسال توسط پیک ، اسنپ ، تپسی ، الوپیک انجام میشود.
  • شهرستان : فروشگاه پایونیران سفارشات را توسط تیپاکس ارسال میکند اما پایونیران میتوانید به درخواست شما سفارشتان را پست پشتاز ارسال کند.


  • در حال حاظر ارسال توسط تیپاکس برای تمامی شهرستان‌ها با هزینه متغیر بر اساس وزن،حجم و مسافت انجام میشود. این مورد برای پست پیشتاز هم میباشد. 
  • بر اساس فاصله شما از تهران ممکن است زمان تحویل کالا به شما توسط شرکت پست بین 24 ساعت تا 72 ساعت متغیر باشد.


ارسال توسط پیک (تهران) 

  • پرداخت آنلاین​​​​​​​: در صورت انتخاب پرداخت آنلاین، سفارش شما در کمترین زمان ممکن و در همان روز (نهایتا 5 ساعت) به شما تحویل داده خواهد شد.
  • پرداخت در محل: در حال حاضر امکان پرداخت در محل نیست.
  • نکته: لازم به ذکر است جهت استفاده از این شیوه های ارسال باید سفارش خود را نهایتا تا ساعت 17:00 روز کاری ثبت نمائید.​​​​​​​


پست

  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: برای پیگیری کلیک کنید و کدرهگیری خود را وارد نمایید.


تیپاکس

  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس تیپاکس هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت تیپاکس به آدرس زیر پیگیری کنید: برای پیگیری کلیک کنید و کدرهگیری خود را وارد نمایید.

بخش فروش عمده

فروش عمده به همکاران محترم

  • شما میتوانید با ثبت اطلاعات فروشگاهتان در پشتیبانی پایونیران به جمع همکاران فروشگاه پایونیران بپیوندید و محصولات را به صورت عمده و تعداد کارتنی خریداری نمایید. 
  • برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بخش پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی مشتریان گرامی 

  • پشتیبانی آنلاین پایونیران به چند روش مختلف قابل انجام میباشد.

  • ​​​​​​​​​​​​​​چت آنلاین در وبسایت پایونیران
  • ارسال ایمیل به آدرس ایمیل info@pioneeran.ir
  • ارسال پیام در شبکه های اجتماعی: تلگرام - واتساپ - اینستاگرام - روبیکا

    مشتریان عزیز میتوانند سوالات ، نطرات ، پیگیری سفارش و دیگر درخواست های خود را بصورت آنلاین با پایونیران در میان بگذارند.

چند کلامی درباره
تیم تخصصی ما.

تیم مجرب و متخصص پایونیران با گذراندن مراحل پیشرفته و بروز برای نصب و راه اندازی سیستم های صوتی و تصویری شما علاقه مندان به صوت همواره آماده کارشناسی و مشاوره به شما هستند.

فروش محصولات اصلی پایونیر در ایران

خدمات دقیق و منظم برای محصولات پایونیر

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید